StopUMTS Logo
how to get rid of moles 
Zoeken
   
Voorlichting
19/07/18Meetspecialisten, afsc
18/07/18Hoogspanningslijnen: Netk
Artikelen
18/07/18''Bad Luck'' Cannot Expla
16/07/18Firefighters Suffer Neuro
16/07/18With teen mental health d
16/07/18The inconvenient truth ab
07/07/18'Wifi op speelplaatsen on
30/06/18Countries ban iPads and m
Berichten Nederland
13/07/18Zelfs VodafoneZiggo-ceo m
10/07/18Update Gemeente Heusden -
09/07/18Ziek door straling: slach
06/07/18Nederlandse providers moe
05/07/18De Omgevingswet en elektr
Berichten België
16/06/18Scherpenheuvel-Zichem: Be
14/06/18Tommelein laat straling d
Berichten Internationaal
17/07/18Frankrijk: PhoneGate scan
11/07/18USA: Berkeley Cell Phone
29/06/18Frankrijk: Appeal for the
28/06/18Ierland: Proposed legisla
Ervaringen | Appellen/oproepen
03/07/18Slimme meter ervaring
28/05/18Stralingsarme werkplek
28/05/18Ervaring in Denemarken
Onderzoeken
12/07/185 G wireless telecommunic
30/06/18Nervous system manipulati
21/06/18Absorption of wireless ra
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
17/07/18De Omgevingswet en elektr
01/06/18Wetgeving hoogspanningsli
15/05/18Brit dad sues Nokia for u
Oproepen
29/06/18Tegenlicht wordt 30% geko
15/06/18Stem voor plan voor een w
24/05/18Lezing in Westerhoven: Sm
Folders
10/09/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
07/07/18E/mail naar alle raadsled
07/07/18E-mail naar de TV redacti
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Nekklachten door een draadloze browser met draad....    
Ga naar overzicht berichten in: Verhalen

Nekklachten door een draadloze browser met draad....
woensdag, 23 november 2011 - Dossier: Ervaringen burgers


Stopumts ontving op 18 nov. 2011 onderstaand ervaringsverhaal:

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een persoonlijk EHS verhaal wat ''het zit tussen je oren'' uitsluit!
En dan wil ik het niet hebben over mijn pols die steeds maar moe was en sinds ik niet meer sms weer normaal is...

Maar over een Tele 2 internet kastje wat -- speciaal voor mij via een draad --
bij T. geïnstalleerd is.
Vanaf het allereerste moment dat ik na installatie binnen kom klaag ik over 'een knellend gevoel in mijn nek'. Mijn hersenstam...
T. word er gek van en belt met tele2 ''het zit toch op één draad meneer'' is het antwoord.

Stichting Milieuziektes geeft mij een nummer dat wij in de browser moeten invoeren.
Wij weten niet wat een browser is en hoe of wat we moeten doen?
Dus word het op de lange baan geschoven. Met de nodige conflicten over mijn nek, dat kastje, de elektromagnetische velden, etc.

T. belt weer een keer, waar ik bij ben, ''Het zit toch op een draad meneer''.
Ik hoor het ze zeggen. Woest word ik. ''En mijn nek dan''?
Ik hóór zelf hoe raar het klinkt...

Schrijf mijn tweede of derde brief naar tele2 die weer niet beantwoord wordt.
Dan komt R. op bezoek die wel weet hoe hij dat nummer moet invoeren.
Maar waar is dat nummer? Dus belt T. weer met tele2 nu met de vraag
'' Of hij het nummer heeft dat je in de browser moet invoeren om het draadloze gedeelte uit te schakelen''? Antwoord: ''Ach meneer dat kan ik ook voor u doen'!

Hij klikt op een knopje er valt twee ons van mij af en mijn nek, mijn hersenstam is knelvrij.

En daar zitten wij zeven maanden over te ruziën...

Wat is dit? Wat bezielt tele2 om ons beklag zo lang in de wind te slaan? Terwijl het met een simpele klik op te lossen is?

Connie van der Meijs.
Tilburg


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer