StopUMTS Logo
how to get rid of moles 
Zoeken
   
Voorlichting
03/10/18LED: Onderzoek naar LED-v
01/10/18Voorlichting voor wie nie
Artikelen
19/10/18Prof. Pall's Response to
18/10/18USA: Greenbank, het dorp
12/10/18THE PHYSIOLOGICAL AND ENV
10/10/18COMPILATIE: Maatregelen v
01/10/18Expert waarschuwt voor on
01/10/18Relatie tussen hoogspanni
Berichten Nederland
20/10/18Stadspartij Den Helder be
15/10/18Met 5G fors meer antenne-
13/10/18Raad Lingewaal niet akkoo
10/10/18Elektrostress - Milieuaa
09/10/18Mobiele telefoon verboden
Berichten België
03/09/18Waar staan de UMTS (3G) e
23/07/18Brusselse overheid tekent
Berichten Internationaal
19/10/18The 'Phonegate Scandal' m
10/10/18COMPILATION of measures t
10/10/18Cuba: Microwave Weapons A
09/10/18Call for Truly Protectiv
Ervaringen | Appellen/oproepen
17/10/18Ziek door straling, RTL l
01/10/18Dilemma? Baantje met stra
01/10/1827 jaar, elektrosensitief
Onderzoeken
10/10/18Diplomats' Mystery Illnes
06/10/18Low-intensity EMF induce
28/09/18Variation in temporal rel
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
27/09/18Juridisch café VVM over
25/09/18WMO: Succesvolle praktijk
07/09/18Avaaz wint van Monsanto
Oproepen
22/10/18Op maandag 22 oktober wor
17/10/18Gezocht: deelnemers aan k
15/10/18Lezing “(Geen) Wifi op
Folders
10/09/18Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
12/10/18Geplaatst in Eindhovens D
02/10/18St. EHS brief naar Tweede
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Nekklachten door een draadloze browser met draad....    
Ga naar overzicht berichten in: Verhalen

Nekklachten door een draadloze browser met draad....
woensdag, 23 november 2011 - Dossier: Ervaringen burgers


Stopumts ontving op 18 nov. 2011 onderstaand ervaringsverhaal:

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een persoonlijk EHS verhaal wat ''het zit tussen je oren'' uitsluit!
En dan wil ik het niet hebben over mijn pols die steeds maar moe was en sinds ik niet meer sms weer normaal is...

Maar over een Tele 2 internet kastje wat -- speciaal voor mij via een draad --
bij T. geïnstalleerd is.
Vanaf het allereerste moment dat ik na installatie binnen kom klaag ik over 'een knellend gevoel in mijn nek'. Mijn hersenstam...
T. word er gek van en belt met tele2 ''het zit toch op één draad meneer'' is het antwoord.

Stichting Milieuziektes geeft mij een nummer dat wij in de browser moeten invoeren.
Wij weten niet wat een browser is en hoe of wat we moeten doen?
Dus word het op de lange baan geschoven. Met de nodige conflicten over mijn nek, dat kastje, de elektromagnetische velden, etc.

T. belt weer een keer, waar ik bij ben, ''Het zit toch op een draad meneer''.
Ik hoor het ze zeggen. Woest word ik. ''En mijn nek dan''?
Ik hóór zelf hoe raar het klinkt...

Schrijf mijn tweede of derde brief naar tele2 die weer niet beantwoord wordt.
Dan komt R. op bezoek die wel weet hoe hij dat nummer moet invoeren.
Maar waar is dat nummer? Dus belt T. weer met tele2 nu met de vraag
'' Of hij het nummer heeft dat je in de browser moet invoeren om het draadloze gedeelte uit te schakelen''? Antwoord: ''Ach meneer dat kan ik ook voor u doen'!

Hij klikt op een knopje er valt twee ons van mij af en mijn nek, mijn hersenstam is knelvrij.

En daar zitten wij zeven maanden over te ruziën...

Wat is dit? Wat bezielt tele2 om ons beklag zo lang in de wind te slaan? Terwijl het met een simpele klik op te lossen is?

Connie van der Meijs.
Tilburg


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer