KPN: Marketing trucs in bijlage van Nu.nl

dinsdag, 22 juni 2010 - Categorie: Berichten Nederland

Bron: Nu.nl Bijlage Smartphone Onderzoek 22 juni 2010

In een bijlage onder de misleidend neutrale titel Smartphone onderzoek put de marketingafdeling van KPN zich uit in het bedenken van uitspraken die wel eens op zeer gespannen voet zouden kunnen staan met de waarheid. Enkele Citaten:

De onmisbare smartphone:
Enthousiaste werknemers omarmen slimme mobieltjes.

Geen plek te gek:
Of het nu thuis op de bank of in bed is, mensen met een smartphone beantwoorden vaker een zakelijk gesprek.
Even e-mailen wordt vaker gedaan dan bellen.

Smartphonebezitter neemt vaker op:
Mensen met een smartphone nemen uit liefde voor de zaak vaker hun telefoon op.
Maar wel minder vaak dan werkgevers denken.

Smartphone maakt betrokken:
Ook tijdens de WK-finale je telefoon opnemen: smartphonegebruikers lijken meer betrokken bij hun baan.

Smartphones in de praktijk:
Het bedrijf bepaalt vaak samen met de werknemer wat voor smartphone er op de werkvloer komt.
De tevredenheid over de toestellen is dan ook hoog.

Mobiel e-mailen is cruciaal:
Genoeg redenen om een smartphone aan te schaffen.
Maar dan moet je baas wel meewerken.

Voor de originele statements zie:
www.nubijlage.nl/smartphone-onderzoek/ .



Lees verder in de categorie Berichten Nederland | Terug naar homepage | Lees de introductie