StopUMTS Logo
how to get rid of moles 
Zoeken
   
Voorlichting
19/07/18Meetspecialisten, afsc
18/07/18Hoogspanningslijnen: Netk
Artikelen
18/07/18''Bad Luck'' Cannot Expla
16/07/18Firefighters Suffer Neuro
16/07/18With teen mental health d
16/07/18The inconvenient truth ab
07/07/18'Wifi op speelplaatsen on
30/06/18Countries ban iPads and m
Berichten Nederland
13/07/18Zelfs VodafoneZiggo-ceo m
10/07/18Update Gemeente Heusden -
09/07/18Ziek door straling: slach
06/07/18Nederlandse providers moe
05/07/18De Omgevingswet en elektr
Berichten België
16/06/18Scherpenheuvel-Zichem: Be
14/06/18Tommelein laat straling d
Berichten Internationaal
17/07/18Frankrijk: PhoneGate scan
11/07/18USA: Berkeley Cell Phone
29/06/18Frankrijk: Appeal for the
28/06/18Ierland: Proposed legisla
Ervaringen | Appellen/oproepen
03/07/18Slimme meter ervaring
28/05/18Stralingsarme werkplek
28/05/18Ervaring in Denemarken
Onderzoeken
12/07/185 G wireless telecommunic
30/06/18Nervous system manipulati
21/06/18Absorption of wireless ra
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
17/07/18De Omgevingswet en elektr
01/06/18Wetgeving hoogspanningsli
15/05/18Brit dad sues Nokia for u
Oproepen
29/06/18Tegenlicht wordt 30% geko
15/06/18Stem voor plan voor een w
24/05/18Lezing in Westerhoven: Sm
Folders
10/09/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
07/07/18E/mail naar alle raadsled
07/07/18E-mail naar de TV redacti
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
OHRA: geen e-mail adres    
Ga naar overzicht berichten in: Berichten Nederland

OHRA: geen e-mail adres
woensdag, 01 november 2017 - Dossier: Algemeen


Bron: www.milieuziektes.nl/Pagina11.html item 31-10-2017

Het is nu mode dat bedrijven door anderen worden overgenomen.
Zo kreeg ik in oktober het bericht dat mijn inboedel en aansprakelijkheidsverzekering nu was ondergebracht bij OHRA. De eertsvolgende maandpremie zou komen te vervallen per 01-11 per automatische incasso. Zo ver zo goed.

Echter, ik kreeg tevens een schrijven dat de premie vanaf 1 juni (?) tot eind v.h. jaar ook nu geincasseerd zou worden. Daar ik niet graag dubbel wil betalen heb ik geprobeerd om bij OHRA uitleg te krijgen.
En dat is een totale mislukking.
Je wordt verwezen naar hun website, waar je aan een automaat vragen kunt stellen, maar hoe je die ook formuleert, ze worden niet begrepen.
OHRA heeft geen e-mail adres!! Geen e-mail adres.

Je kunt wel via sociale media whatsappen, maar zonder een smartphone gaat dat niet.
De telefoon is constant bezet, en de telefoniste stelt dat je teruggebeld kunt worden, hetgeen dan binnen drie dagen zal geschieden. Daar ik daar geen genoegen mee nam, beloofde de telefoniste dat ik diezelfde dag nog teruggebeld zou worden. De hele dag verder gewacht op een telefoontje van OHRA, maar tevergeefs. Niet dus.
Kijk, geld van je rekening halen is zo gepiept, maar terugstorten is een geheel ander chapiter. Daar doen veel bedrijven erg moeilijk en traag over.

Zodoende bleef mij geen andere optie dan snel elders een verzekering af te sluiten en die bij OHRA op te zeggen, hetgeen op hun website lukte.

Moraal van het verhaal: Zie als elektrosensitieve dat je werkt met bedrijven die ook een e-mail adres hebben.

In een e-mail kun je op je gemak allerlei data en gegevens op een rijtje zetten.
Mijdt dus OHRA.

Veel te veel bedrijven/instanties gaan er van uit dat iedereen een smartphone heeft, maar dat is beslist niet het geval.
(Later vernam ik van het door OHRA overgenomen bedrijf, dat wel een e-mail adres heeft, dat die factuur een interne storing ten grondslag had.)
Ik vind een e-mail adres belangrijk. Ook bijvoorbeeld om snel een kopie van een aanrijdingsformulier naar je verzekeraar te kunnen sturen, of andere documenten.

Met de schrijver eens


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer