StopUMTS Logo
how to get rid of moles
Zoeken
   
Voorlichting
24/05/17Meetspecialisten, meet
14/05/17Belpomme: website van ...
Artikelen
27/05/17Municipal fiber optic net
27/05/175G Telecomm Radiation the
24/05/17Interview Monique Beerlag
23/05/17Electromagnetic Hypersens
23/05/17Children and EHS (Joli
23/05/17How Cellphones Can Cau
Berichten Nederland
25/05/17Lymepatient beoordeelt zo
25/05/17Kan het College van de Me
24/05/17Energie besparen wordt ma
23/05/17Piek in melding asbestsla
22/05/17Lezing over gevaren bij d
Berichten België
24/05/17Wordt Brussel de eerste s
06/04/17Overgevoelig aan straling
Berichten Internationaal
27/05/17USA: The Alzheimer's deat
27/05/17USA: Health Advocates Wan
27/05/17USA: New records show how
24/05/17Slimme meter ellende in E
Ervaringen | Appellen/oproepen
27/05/17Getuigenis - borstkanker
17/05/17Being Electrosensitive (i
28/04/17Zoektocht van een elektro
Onderzoeken
27/05/17Diabetis 1: Radiation fro
27/05/17Mobile phone use and risk
21/05/17How Wireless Technologies
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
30/04/17Belasting advies: afscher
27/04/17Another Italian brain tum
21/04/17Italian court rules mobil
Oproepen
12/06/17Lezing in Sommelsdijk (Go
19/05/17Lezing Straling en Gezond
09/05/17Lezing in Epe (Gelderland
Folders
10/04/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
21/05/17Brief naar de Koning
21/05/17Brief naar de Fractievoor
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Nekklachten door een draadloze browser met draad....    
Ga naar overzicht berichten in: Verhalen

Nekklachten door een draadloze browser met draad....
woensdag, 23 november 2011 - Dossier: Ervaringen burgers


Stopumts ontving op 18 nov. 2011 onderstaand ervaringsverhaal:

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een persoonlijk EHS verhaal wat ''het zit tussen je oren'' uitsluit!
En dan wil ik het niet hebben over mijn pols die steeds maar moe was en sinds ik niet meer sms weer normaal is...

Maar over een Tele 2 internet kastje wat -- speciaal voor mij via een draad --
bij T. geïnstalleerd is.
Vanaf het allereerste moment dat ik na installatie binnen kom klaag ik over 'een knellend gevoel in mijn nek'. Mijn hersenstam...
T. word er gek van en belt met tele2 ''het zit toch op één draad meneer'' is het antwoord.

Stichting Milieuziektes geeft mij een nummer dat wij in de browser moeten invoeren.
Wij weten niet wat een browser is en hoe of wat we moeten doen?
Dus word het op de lange baan geschoven. Met de nodige conflicten over mijn nek, dat kastje, de elektromagnetische velden, etc.

T. belt weer een keer, waar ik bij ben, ''Het zit toch op een draad meneer''.
Ik hoor het ze zeggen. Woest word ik. ''En mijn nek dan''?
Ik hóór zelf hoe raar het klinkt...

Schrijf mijn tweede of derde brief naar tele2 die weer niet beantwoord wordt.
Dan komt R. op bezoek die wel weet hoe hij dat nummer moet invoeren.
Maar waar is dat nummer? Dus belt T. weer met tele2 nu met de vraag
'' Of hij het nummer heeft dat je in de browser moet invoeren om het draadloze gedeelte uit te schakelen''? Antwoord: ''Ach meneer dat kan ik ook voor u doen'!

Hij klikt op een knopje er valt twee ons van mij af en mijn nek, mijn hersenstam is knelvrij.

En daar zitten wij zeven maanden over te ruziën...

Wat is dit? Wat bezielt tele2 om ons beklag zo lang in de wind te slaan? Terwijl het met een simpele klik op te lossen is?

Connie van der Meijs.
Tilburg


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer